Často kladené otázky

Aká je dodacia doba?

Doba dodania sa líši podľa druhu tovaru a objednaného množstva a pohybuje sa od 3 dní až do 6 týždňov pre tovar na objednávku. Predbežnú dobu dodania sa klient dozvie v cenovej ponuke.

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno. Všetky ceny uvedené na webe sú vrátane 20 % DPH. Prevádzkovateľ eshopu Woodpoint.sk, spoločnosť Somnia, s.r.o je platcom DPH. Ak teda nakupujete na firmu, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať si do nákladov tovar, ktorý súvisí s predmetom vášho podnikania.

Aká je minimálna objednávka?

Minimálna objednávka je 20 m2.

Uvedené ceny platia aj pre minimálnu objednávku?

Ceny uvedené na webe platia pre objednávky nad 30 m2. Pri objednávkach od 20-29 m2 sa žiaľ nedajú garantovať rovnaké ceny. Pre zaslanie cenovej ponuky stačí vyplniť a odoslať tento krátky formulár.

Je možné získať množstevnú zľavu?

Samozrejme, pri opakovaných odberoch alebo objednávkach nad 100 m2 môžete počítať so zníženou cenou. Stačí si vyžiadať cenovú ponuku.

Je možné podlahu vidieť v kamennej predajni?

Nie – Woodpoint.sk je internetový obchod bez vzorkovej predajne. V prípade akceptovania cenovej ponuky je možné zaslať vzorku vybranej podlahy, terasovej dosky či fasádneho obkladu. Zaslanie vzoriek je spoplatnené sumou 13 EUR / vzorku vrátane poštovného.

Ako mi bude tovar doručený?

Objednaný tovar doručí externá prepravná spoločnosť na Vami uvedenú adresu v pracovné dni od 9:00-17.00. Ak Vám robí problém časovo sa prispôsobiť plánu rozvozu, môžete využiť možnosť osobného odberu na sklade v Bratislave každý pracovný deň od 9:00 – 17:00 hod – prídete si pre tovar, kedy to bude vyhovovať Vám.

Preprava je v cene tovaru?

Nie. Preprava sa naceňuje individuálne podľa dodacej adresy a množstva objednaného tovaru.

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Krátko po odoslaní objednávky (najneskôr do 24 hodín) obdržíte emailom zálohovú faktúru – spravidla na 30 % z celkovej ceny tovaru (pokiaľ nie je dohodnuté inak). Objednávka sa považuje za potvrdenú až po prijatí zálohovej platby. Doplatok je možné uhradiť dobierkou pri doručení tovaru (platí len pre zostatky do 5000 €) alebo bankovým prevodom pred expedovaním tovaru, na základe vystavenej faktúry.

Posielate tovar do Českej republiky a zahraničia?

Áno. Krajiny do ktorých Woodpoint.sk doručuje objednávky: Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Rakúsko, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Švajčiarsko. Objednávky sa do zahraničia doručujú bez možnosti platby na dobierku – tovar je potrebné zaplatiť pred expedovaním bankovým prevodom.

Dá sa objednať podlaha / terasové dosky neštandardných rozmerov?

Áno. Možnosť dodania atypických rozmerov – napríklad fixné dĺžky, neštandardné šírky a hrúbky je nutné vopred konzultovať s výrobou. Na možnosť dodania podlahy podľa Vašich špecifických požiadaviek sa neváhajte informovať.